Bara massa stuntprat

Känner att jag måste skriva av mig lite, så mycket tankar som snurrar. Det är mycket som händer nu, imorgon så börjar jag mitt nya jobb. Det känns verkligen jättebra, har dock legat i feber i 4 dagar så jag hoppas att jag kan ta in all information som kommer imorgon.

Har suttit och tänkt på hur hela mitt liv har förändrats på bara ett år, helt otroligt. För ca ett år sedan var jag förlovad och hade ett eget hus. Var påväg att starta en kennel. Någonting saknades dock, hade inte den där livsgnistan man behöver för att vara lycklig.
Nu lever jag ihop med en annan kille och har sålt de flesta hundarna. Har nu ett jobb att gå till varje dag där jag antagligen kommer stormtrivas.

Har även hittat en hobby som jag utan problem kan sitta med flera timmar i streck, säger bara FIMO


Slut med funderingar idag, ska nog skriva en lista med allt jag vill så att jag kan sätta ut ett mål och komma någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0